Clausura das xornadas 'Zonas francas y comercio internacional'

Data : 10 de novembro de 2017

Hora: 14.00 h

Lugar: salón de actos da Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo - Campus de Vigo

Asiste: Teresa Pedrosa, delegada do Estado na Zona Franca de Vigo

A Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo acolle os días 9 e 10 de novembro as xornadas Zonas francas y comercio internacional, dirixidas pola catedrática Ana María Pita. Nas sesións, nas que tomarán parte destacadas e destacados expertos, abordarase a influencia das zonas francas en xeral e dalgunhas modalidades en particular e como poden exercer como elemento dinamizador de zonas económicas necesitadas de estímulo para a consecución de obxectivos de comercio internacional.