xoves 27 de setembro de 2007

Na Casa das Artes

Inaugúrase a exposición “Afinidades Selectivas”

DUVI | Vigo

Organizada pola Vicerreitoría de Extensión Cultural e Estudantes e o Concello de Vigo, a exposición foi entendida polos artistas, segundo a opinión da comisaria, Susana Cendán, “como un reto emocionante pola posibilidade de transformar un espazo difícil, nunha alternativas aos distintos contedores artísticos espallados pola cidade”.
Marina Núñez e Victoria Diehl; Cristian Carvallo, Pablo Orza e Xoán Anleo; Coral Martínez e Juan Carlos Meana e Nono Bandeira e Pelucas, fusionan nesta mostra puntos de vista creativos complementarios, afinidades electivas en suma, buscadas premeditadamente.

Descargar flyer(521kb)