Entradas da axenda para martes 5 de decembro de 2017

martes 5 de decembro de 2017

A Universidade únese a unha campaña de doazóns de xogos educativos e non bélicos

Xoguetes para un Nadal máis xusto e solidario

Coa instalación de nove puntos de recollida nos campus de Vigo e Pontevedra ata o día 15 de decembro

Xoguetes doados na cafetería Lamarita da Cidadade Universitaria para a campaña 'Cada neno un xoguete'

Todos os nenos e nenas teñen dereito a xogar, independentemente da súa situación económica ou social da súa contorna familiar. Así o entende a iniciativa solidaria Cada neno, un xoguete, que organiza a Asociación Stop e Iniciativa Local cada Nadal, co obxectivo de recoller xogos e bonecos para distribuílos, despois, entre os cativos e cativas que se atopen nunha situación de precariedade, de modo que ninguén quede sen agasallo nestas datas. A Universidade de Vigo, por cuarto ano consecutivo, alíase con esta campaña poñendo a disposición da comunidade universitaria diferentes espazos de recollida nos campus de Pontevedra e Vigo. Grazas a estas disposicións na Universidade, no 2016 reuniuse máis de 300 xoguetes.