Entradas da axenda para xoves 2 de novembro de 2017

Hai xa máis de 80 persoas inscritas e o prazo remata o día 10

A EE Forestal encargarase de coordinar a formación do alumnado, PDI e PAS participante

Monte de Pazos de Borbén, tras a vaga de incendios

Máis de 80 persoas están xa anotadas na campaña de voluntariado para a recuperación das zonas queimadas tras a vaga de incendios de hai 15 días. Esta iniciativa, coordinada pola Vicerreitoría de Extensión Universitaria e Relacións Internacionais e a Escola de Enxeñaría Forestal, busca implicar á comunidade universitaria en futuras actividades encamiñadas á protección, recuperación e seguimento dos terreos queimados. A inscrición está aberta ata o día 10 deste mes e posteriormente artellaranse grupos, medidas e lugares de actuación.

xoves 2 de novembro de 2017

Un libro coordinado por Jesús de Juana e Julio Prada aborda o papel da muller neste período en Galicia

As investigacións que recolle abranguen desde as vítimas da represión á prostitución

Pola súa participación política, pola súa condición de nai ou muller de “esquerdistas”, por formar parte da rede de axuda aos fuxidos, por reproducir no fogar o modelo ideal do réxime de “nai e esposa”, por formar parte tamén da “orde moral” do franquismo exercendo a prostitución... No golpe militar de 1936, na Guerra Civil e no franquismo, son moitas as frontes nas que a muller xogou, dun xeito ou doutro, un papel propio. No libro Nuevas perspectivas en el estudio de la mujer durante el franquismo, un grupo de oito historiadores e historiadoras, encabezados polos profesores da Universidade de Vigo Julio Prada e Jesús de Juana, mergúllanse nese período para visibilizar a historia das mulleres no franquismo.

Relatou a experiencia de 30 anos de normalización do éuscaro en Álava

O experto afondou na necesidade de traballar coordinadamente desde diferentes ámbitos (educativo, social...)

Un intre da visita de Txerra Rodríguez ao campus de Vigo

No ano 1981 o número de falantes en éuscaro en Álava non chegaba ao 5%, hoxe, case corenta anos despois, esta cifra sitúase por enriba do 30%. Cales son os principais factores que motivaron este ascenso constante? Txerra Rodríguez, sociólogo e membro da coordinadora de servizos lingüísticos e culturais EMUN, visitou este xoves o campus de Vigo para impartir unha conferencia na Facultade de Filoloxía e Tradución na que tivo a oportunidade de relatar todo o conseguido en 40 anos de normalización e revitalización lingüística en Álava.

xoves 2 de novembro de 2017

A persoa que gañe o certame recibirá unha cámara réflex dixital

O único requisito é que as imaxes se centren en Recursos Mineiros e Enerxéticos

As persoas interesadas poder enviar imaxes ata o vindeiro día 15

Persoal da Universidade, alumnado ou público en xeral. Calquera pode participar en Enfocar.me, un novo concurso fotográfico posto en marcha pola Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía ao abeiro da celebración o vindeiro mes de decembro da súa patroa, Santa Bárbara. “É unha actividade máis para dar a coñecer as posibilidades e as saídas profesionais da nosa oferta académica”, explica a directora do centro, a profesora Natalia Caparrini.

A cita terá lugar o sábado 4 de novembro no Edificio de Ferro

O seu obxectivo é contribuír á divulgación deste deporte

A cita terá lugar o sábado 4 de novembro no Edificio de Ferro

O Edificio de Ferro do campus de Ourense acollerá o sábado, 4 de novembro, o Torneo Activo Campus de Ourense 2017. A cita, que celebra anualmente a Asociación de Xadrez Ourensán Universitario, reunirá segundo a organización a arredor de 60 ou 70 xogadores e xogadoras de diferentes idades, estando aínda aberto o prazo de inscrición. O sistema de xogo será suízo a seis ou sete rondas en función da participación cun ritmo de 15 minutos máis tres segundos por xogada, rexéndose pola normativa FIDE que corresponde.

xoves 2 de novembro de 2017

Alumnado e titulados de Comunicación Audiovisual integran o equipo técnico de ‘Generación Wifi’

Dirixida por Julia Castro, chega a rede con versións con subtítulos, linguaxe de signos e audiodescrición

Un intre da rodaxe en CCSS e da Comunicación. Foto: Ariadna Cordal

“Lévome unha moi boa experiencia, na que aprendín moito”, recoñece a alumna de Comunicación Audiovisual Araceli Louro do seu labor como produtora de Generación Wifi, a webserie escrita e dirixida pola xornalista Julia Castro que, trala súa presentación no Teatro Principal o pasado 18 de outubro, estrease esta semana na rede con tres versións de cada un dos seus capítulos, aos que suman subtítulos, audiodescrición e interpretación en lingua de signos. “A web non é un novo mundo ao que o audiovisual está moi enfocado hoxe e no que isto é algo que non hai e que críamos necesario”, salienta desta aposta.

xoves 2 de novembro de 2017

Beatriz Gregores foi a seleccionada na categoría de creadores novos do certame da Fundación Ankaria

A obra, que constitúe o seu traballo de fin de grao, achégase ao “tabú social” da depresión

Unha das páxinas de 'Opia'

“Un xogo de miradas, fraxilidades e vulnerabilidades, onde se fala do tabú social que é a depresión”. Deste xeito presenta a alumna de Belas Artes Beatriz Gregores Opia: un instante de fragilidad, o libro de artista que desenvolveu o pasado curso para o seu traballo de fin de grao combinando fotografía, debuxo, gravado, serigrafía ou impresión dixital cun “estilo poético de contraposicións visuais”, e que a Fundación Ankaria seleccionaba como o traballo gañador do premio a artistas novos do seu certame La Palabra Pintada.