Ciclo de conferencias 'Os xoves do Vindel'

Ciclo de conferencias Os xoves do Vindel

Hora: 19.45 h
Lugar: auditorio do Edificio Cambón, rúa da Palma, 4

Dentro do ciclo de conferencias O xoves do Vindel, o cronista oficial da cidad ede Vigo, Ceferino de Blas, ofrece un relatorio titulado Prensa, sociedad gallega, y Martin Codax. ¿Cómo divulgaron los periódicos la figura del trovador y sus cantigas?

O ciclo de conferencias está organizado polo Departamento de Filoloxía Galega e Latina da Universidade do Vigo e forma parte do programa de actos programado pola institución académica co gallo da presenza en Vigo do Pergamiño Vindel, o manuscrito que contén as cantigas de amigo do trobador Martin Codax.